19 going on 13

Mitt jobb är kul! Men ibland blir man skadad (slagen) och fräst åt.
Men detta händer inte så ofta,
Men idag så fick jag en liten spydig fråga/kommentar.

Jag kommer upp till en gubbe,eftersom jag egnetligen inte jobbar med de gamla så har jag inte träffat han förut, men Boel behövde hjälp och jag hjälpte till.
Jag: Hej
Han: Hallå

han kollar på mig och efter typ 10 sekunder säger han lite små spydigt:
han: Hur gammal är du då? 13?
jag: *fniss* nee jag är 19
Han: 19?
jag : aa
han: jaha ja... (lite fundersamt, och han verkade inte tro mig)


haha nja jag ser väll inte ut som 13 precis!
Men till hans försvar är han ju sjuk.. haha jag skrattade iaf när jag gick därifrån

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, 12 kanske? ;)

2009-05-07 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0